Friday, July 28, 2023

Percutian Tajaan Shaklee 2024

Salam Jumaat semua!

Dalam bisnes Shaklee, selain bonus tunai dan bonus kereta, bonus percutian bertaraf 6 bintang juga disediakan kepada bisnes leader yang layak. Kenapa 6 bintang? Sebabnya… semua perbelanjaan dari tiket penerbangan, penginapan mewah, termasuk duit poket dan tiket masuk ke taman tema, Shaklee yang sediakan. Peserta cuma perlu siapkan diri jer pergi holiday. Goodies yang Shaklee sediakan untuk setiap peserta pun limited edition. Bestnya!

Untuk bisnes cycle 2023/2024, Shaklee menawarkan dua percutian mewah khas kepada bisnes leader yang layak.


1. Regional Trip
Pelayaran di atas kapal persiaran mewah Royal Carribean dari Singapura ke Phuket, Thailand. Kapal persiaran 18 dek yang penuh dengan aktiviti menghiburkan seperti RipCord, North Star (pemegang Guinness Book of Record untuk dek pemerhatian tertinggi di atas kapal persiaran), fine dining citarasa antarabangsa, dan menonton filem di dek terbuka bersaksikan bulan, bintang dan angin laut.
 


2. International Trip - Jepun
OSAKA - Bandar yang menyatukan tradisi dan masa depan. Terkenal sebagai destinasi makanan, membeli-belah dan hiburan. Antara tarikan di Osaka adalah; Universal Studio Japan, Osaka Aquarium, Istana Osaka, dan Umeda Sky Building dengan reka bentuk yang futuristik.
 

KYOTO - merupakan bekas ibu negara dan salah satu bandar tertua di Jepun. Tempat menarik di sini terdiri dari museum, kuil Kiyomizudera, dan taman yang cantik. Arashiyama Bamboo Grove adalah tourist spot yang di gemari travelers apabila sampai di Kyoto. Wajib OOTD di sini kerana keunikannya yang tiada di tempat lain.
 

NARA - bandar yang kaya dengan sejarah Jepun. Selain bangunan bersejarah dan khazanah senibina, terdapat banyak taman dengan pemandangan menarik di sini. Taman Nara adalah antara tempat yang mesti di lawati, terkenal dengan 1,400 rusa yang jinak dan bebas berkeliaran.
  


Cara Untuk Sertai Percutian Mewah Tajaan Shaklee
  • Pertama sekali, anda mestilah jadi ahli untuk memulakan bisnes Shaklee.
  • Jemputan menyertai percutian mewah tajaan Shaklee berdasarkan Conference Points dan minimum Effective Rank, iaitu Coordinator Rank untuk percutian Antarabangsa dan Senior Supervisor untuk percutian Serantau. Rank mestilah efektif di sepanjang tempoh kelayakan April 2023 hingga Mac 2024, dan sehingga 1 bulan sebelum lawatan.
  • Bagi bisnes leader yang baru, minimum effective rank hanya bermula dari bulan naik pangkat sebagai Coordinator atau Senior Supervisor.
  • Lebih banyak point yang dikumpul dari volume jualan setiap bulan dan melahirkan bisnes leader baharu dibawah pimpinan anda, akan melayakkan anda mendapat lebih dari satu tiket bonus percutian. Jadi boleh lah bawa pasangan dan keluarga merasai keseronokan percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. 


Walaupun saya belum di rezekikan menyertai percutian tajaan Shaklee, tapi dengar perkongsian dari leader yang dah merasai percutian mewah ke USA, Switzerland, Korea dan lain-lain destinasi tajaan Shaklee sangatlah mengujakan. Yang pasti mereka pulang dengan kenangan manis dan semangat baru. Doakan juga saya layak dapat insentif percutian Shaklee tahun depan ya.


💖💖💖
Sebarang pertanyaan berkenaan produk atau 
bisnes Shaklee, boleh terus hubungi saya di sini.

PENAFIAN:
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di dalam Blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#NextLevelBlogging
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023



No comments:

Post a Comment