Saturday, May 27, 2023

Cara Renew Keahlian Shaklee, Senang Jer!

Assalam & hai bestie,

Dalam entri yang lepas, saya dah kongsikan peluang dapat cashback bila join jadi ahli Shaklee dan setia amalkan vitamin Shaklee setiap bulan. Sebagai ahli yang baru pertama kali mencuba supplement Shaklee, mesti bestie nak tahu apa lagi kelebihan jadi ahli Shaklee ni kan. Haaa jom saya share….

KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE DI BAWAH PAF NETWORK
  1. Bestie layak sertai group khas untuk ahli user. Group ini diketuai oleh coach gula Puteri Yusof. Kalau bestie ada kemuyskilan tentang cara makan vitamin Shaklee yang betul atau mengalami healing crisis, boleh jer tanya dekat support group. Coach akan consult dan ahli lain pun akan share pengalaman mereka.
  2. Selain consultation dari team leader dan sharing PAF members, ahli juga boleh mendapatkan khidmat nasihat dari nutritionist Shaklee. Khidmat nasihat dan bimbingan professional ini juga percuma.
  3. Bila dah jadi ahli dan suka dengan kebaikan vitamin Shaklee, then kalau decide nak berniaga boleh jer terus mula berbisnes. Coach ada group khas untuk ahli yang berniaga. Dalam group PAF Network Leaders, coach akan kongsikan bahan marketing untuk kegunaan ahli yang berniaga.
  4. Untuk ahli yang nak berniaga, ada banyak peluang sertai kelas berkaitan bisnes anjuran leader group komuniti bisnes Shaklee. Jadi kita juga berpeluang untuk belajar dari team lain. Leader-leader group bisnes Shaklee memang tak kedekut ilmu.
  5. Dari segi reward, setiap ahli yang konsisten amalkan vitamin Shaklee berpeluang menikmati cashback dan untung runcit. Bagi ahli yang berniaga pula, ada lebih banyak reward yang Shaklee sediakan seperti bonus kereta, bonus kepimpinan, trip percutian mewah dan insentif lain.


Seterusnya…. Soalan yang selalu ditanya bila dah daftar ahli Shaklee adalah, status keahlian.

  • Membership seumur hidup atau kena renew?
  • Kalau renew, berapa kena bayar?

Untuk pengetahuan bestie, pendaftaran sebagai ahli Shaklee adalah sekali sahaja dan ia aktif untuk tempoh 1 tahun. Untuk kekalkan status keahlian, ia perlu diperbaharui setiap tahun. Tapi jangan risau! Shaklee sangat baik dengan ahlinya, dimana membership renewal tersangatlah mudah.

CARA RENEW KEAHLIAN SHAKLEE
  • Ahli perlu renew membership pada tarikh harijadi. So senang nak ingat. Renewal boleh dibuat antara tempoh ini — 3 bulan sebelum tarikh harijadi, sehingga 3 bulan selepas tarikh expiry.
  • Tiada yuran renewal. Awak cuma perlu beli mana-mana produk supplement Shaklee, walaupun hanya sebotol vitamin dan automatik membership Shaklee diperbaharui.

Tapi kalau dah terlewat dari tempoh buffer (3 bulan selepas tarikh harijadi), keahlian akan expired dan awak kena mendaftar semula.

Ini contoh renewal membership yang saya buat baru-baru ini. Saya beli set promo rahmah dan B-complex, automatik membership saya diperbaharui.



Senang jer kan step Renewal Shaklee 👍

Saya harap post ini membantu. Kalau bestie nak join ahli bersama saya, klik jer icon WhatsApp kat page ni. Jumpa lagi dalam entri seterusnya.


💖💖💖
Sebarang pertanyaan berkenaan produk atau 
bisnes Shaklee, boleh terus hubungi saya di sini.

PENAFIAN:
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di dalam Blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#NextLevelBlogging
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments:

Post a Comment