Thursday, May 25, 2023

Makan Vitamin Shaklee Dapat Cashback

Assalam & hai bestie!
 
imej kredit: VectorStock


Dalam dunia ni, ada ke orang yang tak suka dapat cashback lepas dia shopping beli barang keperluan? Hahaa peliklah kalau ada orang yang tak suka dapat duit kan. Okay, hari ni saya nak kongsikan satu ciri best bila kita amalkan makan vitamin Shaklee setiap bulan, iaitu cashback. Ya betul, makan vitamin Shaklee boleh dapat cashback!

 

Saya kenal Shaklee sekitar October 2013. Set pertama yang saya amalkan adalah Vivix dan DTX. Nak tahu apa yang mendorong saya pilih Shaklee? Sebab medical check-up findings, ada fibroid baru saiz 3cm. Waktu ni baru setahun saya operate buang fibroid 17cm. Jadi, pengalaman bilik bedah dan kesakitan lepas pembedahan tu masih lagi segar dalam ingatan. Takkan nak biar fibroid kecik ni membesar? So, saya tak fikir panjang dan terima cadangan kawan Uni saya Puteri Yusof join ahli dan beli set liver detox. Lagipun saya percaya Puteri takkan suggest supplement yang merapu takde clinical research.

 

Surprise! Lepas saya beli set Vivix dan DTX tu, pertengahan bulan depannya saya dapat cashback lebih kurang RM25 dari Shaklee. Hahaa seronok bukan main. Kemudian bila kawan-kawan office pun mula order vitamin Shaklee, cashback yang saya dapat semakin bertambah. Best kan?

 

 

CARA DAPATKAN CASHBACK DENGAN AMALKAN VITAMIN SHAKLEE

 


STEP 1

Langkah pertama, bestie kenalah sign-up jadi ahli Shaklee. Ada yang salah anggap, takut nak join ahli sebab nanti kena jual produk. Ehhh No No No… Sebenarnya tak ada paksaan untuk berniaga. Ramai jer yang join ahli tapi tak berniaga, jadi pengguna biasa. Sebab utamanya adalah, mereka nak beli produk Shaklee dengan harga lebih murah dari harga retail. Boleh jimat upto 20% tau!

 

Cara nak daftar ahli Shaklee pun senang jer.

  • Buka portal pendaftaran ahli Shaklee kat sini >>> JOIN AHLI SHAKLEE ONLINE (sila klik)
  • Isikan maklumat yang diperlukan dalam borang online tersebut
  • Setelah selesai, bestie akan menerima nombor SID (Shaklee ID) dan Password sementara melalui SMS dan email.
  • Gunakan nombor SID & Password sementara tersebut untuk Log-In ke website Shaklee.
  • Lengkapkan maklumat yang diminta. Untuk bahagian Bank Statement, bestie boleh skip dan ianya tidak wajib untuk upload
  • Setelah itu "New Enrolment : e-Starter Kit" akan dipaparkan, rujuk gambar di bawah. Kat sini, bestie ada DUA pilihan,

imej credit: ains.my

OPTION 1 - Jika bestie pilih untuk bayar yuran keahlian RM35, klik pada "PAY NOW" dan selesaikan pembayaran. Tahniah! awak sudah menjadi keluarga Shaklee yang sah.
 

OPTION 2 - Jika bestie pilih untuk dapat keahlian percuma dengan pembelian 100UV, klik pada "Continue Shopping" dan pilih produk yang awak inginkan (add-to-cart). Pastikan jumlah UV adalah 100UV atau lebih. Selepas bestie semak detail pembelian dan lengkapkan alamat penghantaran, klik pada "Pay Now" dan selesaikan bayaran. Tahniah! awak sudah menjadi keluarga Shaklee yang sah.


Untuk bestie yang baru pertama kali mahu mengamalkan vitamin Shaklee untuk tujuan kesihatan yang baik, saya cadangkan untuk pilih Best Seller Set. Dalam set ni ada ESP soy protein, Omega Guard, OsteNutrix, Vitamin C dan B-Complex. 
Atau pun, beli sebotol Vivix sahaja sudah layak dapat keahlian percuma.
 
Oh tapi kita masih ada promo Set Rahmah terlajak murah yang tawarkan keahlian percuma. Promo ni berbaki 5 hari jer lagi. Jadi cepat rebut peluang yang sangat berbaloi ni sekarang!
 




STEP 2
Buat pembelian setiap bulan. Vitamin asas seperti Vitalea, B-complex, Vitamin C dan ESP jika diamalkan satu keluarga, memang confirm akan repeat setiap bulan. Then, bila kita dah rasai kesan positif makan vitamin Shaklee, for sure kita akan kongsikan kebaikan vitamin Shaklee dengan saudara mara & kawan-kawan. So kita tolong mereka order vitamin guna ID kita. Bila kuantiti order kita bertambah, cashback yang bakal kita terima pun meningkat juga. Ini jadual cashback atau juga dipanggil Bonus Shaklee untuk rujukan bestie.
 

 
Extra Tips - masa kita buat pembelian, bayar guna kad kredit untuk dapat mata ganjaran. Hehee ini memang payment mode kesukaan saya sebab nak kumpul points. Shaklee terima bayaran menggunakan kad kredit Visa dan Mastercard.
 
 
STEP 3
Enjoy cashback! Cashback dari pembelian ini Shaklee akan kreditkan ke akaun bank kita pada setiap 14hb bulan berikutnya. Selain cashback, ahli biasa Shaklee juga boleh dapat untung runcit. Contoh Vitamin C (harga ahli RM92, harga retail RM115), kalau yang order saudara/kawan terdekat tu awak nak bagi harga kasih sayang RM105, awak masih dapat untung runcit RM13. Yang penting tak boleh caj melebihi harga retail, atau kurang daripada harga ahli yang Shaklee tetapkan. Senarai harga produk Shaklee boleh di muat turun dari "Resources" di website.
 
Tengoklah ni, berapa cashback yang salah seorang team PAF network dapat, lebih 900 ringgit!


Wohoo cashback macam ni boleh dapat 2 botol Vivix percuma!
  

Jom bestie! yang nak join ahli dan dapat Cash Rebate dengan amalkan vitamin Shaklee, ambil peluang keahlian percuma dengan pembelian set promo Healthy Rahmah. Sihat dapat, cantik pun dapat.



💖💖💖
Sebarang pertanyaan berkenaan produk atau 
bisnes Shaklee, boleh terus hubungi saya di sini.

PENAFIAN:
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di dalam Blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#NextLevelBlogging
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments:

Post a Comment