Wednesday, March 22, 2023

Meriahnya Shaklee Fun Day 2023

Pada hari Sabtu 18 Mac yang lepas, Shaklee telah mengadakan Fun Day di empat cawangan terpilih iaitu Home Office Petaling Jaya, cawangan Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu.


Shaklee Fun Day ni macam hari ramah mesra bertemu pelanggan. Jadi, semua pengedar dijemput datang bersama keluarga dan rakan-rakan. Bila Shaklee buat Fun Day macam ni memang seronok, sebab ada pelbagai aktiviti seperti bone density check dan promosi istimewa disediakan selain special gift with purchase yang menarik!
 
Pada hari tersebut, Shaklee telah menyediakan banyak promosi istimewa untuk ahli sedia ada, dan ahli baru yang mendaftar pada hari tersebut.
  
UNTUK AHLI BARU
  • Hadiah Payung Shaklee - untuk ahli baru yang mendaftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100UV (anggaran RM450).
  • Hadiah percuma Payung dan Note Book Shaklee - untuk belian 150UV yang berikutnya dalam satu resit.
  • Hadiah percuma Payung, Note Book dan City Bag Shaklee - untuk belian 200UV yang berikutnya dalam satu resit.
  • Hadiah percuma Payung, Note Book, City Bag dan D'daun Bag Shaklee - untuk belian 300UV yang berikutnya dalam satu resit.
  • Hadiah percuma Payung, Note Book, City Bag, D'daun Bag dan Alfalfa Complex L - untuk belian 500UV yang berikutnya dalam satu resit.
 
UNTUK AHLI SEDIA ADA
  • Hadiah percuma untuk belian 100UV dalam satu resit - Pouch & Ceramic Mug With Lid 400ml.
  • Hadiah percuma untuk belian 150UV dalam satu resit - Pouch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book.
  • Hadiah percuma untuk belian 200UV dalam satu resit - Pouch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book dan Blue Shimmer Cosmetic Case.
  • Hadiah percuma untuk belian 300UV dalam satu resit - Pouch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse dan Firm Device.
  • Hadiah percuma untuk belian 500UV dalam satu resit - Pouch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse, Firm Device, Alfalfa Complex L dan Shaklee Grocery Shopping Bag Devoce.

Lebih menarik lagi, ada promosi diskaun produk Youth Skincare khas pada Shaklee Fun Day sahaja.
 
Youth Lominous Gel Cleanser - 5% = RM150.10
Youth Perfecting Skin Toner - 5% = RM154.85
Youth Lominous Gel Cleanser, Perfecting Skin Toner dan Age Defence Moisturizer SPF50 (1 set) - 10% = RM440.10
 



Sambutan event Fun Day di semua cawangan Shaklee yang terlibat juga amatlah meriah. Rata-rata yang hadir tak lepaskan peluang mendapatkan produk nutrisi sempena Ramadhan sampai habis stok, apa lagi dapat hadiah percuma dengan pembelian.
 
Selain itu, program sebegini menggalakkan networking yang dapat membantu SID (pengedar) dalam mengembangkan aktiviti Bisnes Shaklee mereka. Fun day seperti ini juga membuka peluang kepada SID semua untuk menggandakan jualan masing-masing. Bila jualan meningkat, maka bonus untuk bulan depan pun sudah pasti akan bertambah. Bulan depan kan kita nak Raya!
 
Walaupun promosi Shaklee Fun Day ini sudah lepas, tapi promosi diskaun Set Kurus Shaklee Hello New You masih ada tau. So, please jangan terlepas peluang kalau bestie nak kurus sebelum Raya.
 
Akhir kata, terima kasih saya ucapkan kepada semua yang percaya dan support Bisnes Shaklee saya ni.
 
 
💖💖💖
Sebarang pertanyaan berkenaan produk atau 
bisnes Shaklee, boleh terus hubungi saya di sini.

PENAFIAN:
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di dalam Blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.
 
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Notes - Credit kepada original owner gambar sekitar Shaklee Fun Day. Saya cancel plan ke Shaklee PJ sebab demam lepas balik program di Ipoh.


2 comments: