Wednesday, June 14, 2023

Bisnes Di Rumah: Pengedar Shaklee Kapar, Klang

Assalam & Hai bestie!

Khas untuk bestie yang tinggal di kawasan Tok Muda, Kapar, Meru, Setia Alam dan sedang mencari pengedar sah Shaklee yang berdekatan, haaa sayalah orang yang awak cari tu 😊.
 

Sebenarnya… dah sepuluh tahun saya jadi pengguna supplement Shaklee. Semuanya asbab Allah rezekikan saya dengan ujian kesihatan. Sebelum ini saya dah pernah cuba berniaga Shaklee tapi terhenti dipersimpangan dilemma. Anggaplah masa tu masih dalam fasa belajar menceburi bidang baru. Anyway, saya tetap setia jadi pengguna supplement Shaklee sebab tu ID masih kekal sampai sekarang.

 

Februari 2023 saya buat keputusan untuk aktif semula berniaga Shaklee, atas dorongan upline saya. Katanya, rugi jer dok peram cerita fibroid saya tu. Better kongsikan awareness dan kebaikan vitamin Shaklee dengan orang ramai. Lagi pun, bercerita dari pengalaman sendiri kan lebih meyakinkan.

 

Kalau nak baca cerita fibroid saya, klik dekat tajuk ni >>> Kisah Fibroid ChicFaz

Untuk testimoni pula, saya compile pengalaman Shaklee Effect saya dekat tajuk ni >>> Testimoni Shaklee ChicFaz


Berniaga Shaklee sangat fleksibel, beri peluang jana pendapatan kepada sesiapa sahaja sama ada part time atau sepenuh masa. Shaklee home office terletak di Subang Jaya, jaraknya cuma 45 minit driving dari rumah saya. Jadi untuk customer yang tinggal di sekitar Tok Muda, pekan Kapar, Meru, dan Setia Alam, saya boleh terus belikan vitamin yang anda perlukan di Shaklee home office.
  
Bagi customer yang tinggal jauh di luar kawasan pula, saya akan buat pesanan secara online. Penghantaran pesanan akan di uruskan oleh Shaklee terus kepada pelanggan. Tak susah pun, klik klik jer dah settle. Bisnes boleh dijalankan dari rumah atau dimana-mana sahaja asalkan ada capaian internet.

Perkhidmatan Selepas Jualan
 
Customer yang buat pembelian supplement dengan saya insyaAllah akan saya consult sebaiknya. Selain pengalaman dan bacaan sendiri, ilmu berkaitan nutrisi juga saya pelajari dari kelas-kelas anjuran group dan syarikat.
 

Untuk customer yang consume vitamin RM500 atau lebih dalam sebulan, saya amat galakkan untuk join ahli. Sebab anda layak dapat cashback dari Shaklee! Haaa best kan, makan vitamin dapat duit 💵.
 
Selain itu, anda juga layak menyertai group khas untuk ahli user yang diterajui oleh coach gula Puteri Yusof. Pelbagai sharing berkaitan supplement dan topik kesihatan boleh dibincangkan dalam group ini.
 
Jadi sekiranya anda sedang tercari-cari pengedar Shaklee yang ada pengalaman spesifik, no doubt pilihlah daku jadi pacarmu ehhhh No! pilihlah saya jadi penasihat vitamin anda 😁.

Kalau nak berniaga jana pendapatan dari rumah pun boleh, jom sertai team PAF Network bersama upline saya master Puteri Yusof. InsyaAllah kita happy berbisnes.
 
Oh ada satu pesanan penting saya nak sampaikan kepada anda semua. Tolonglah jangan terpedaya dengan penjual yang menjual supplement Shaklee di platform e-Dagang dengan harga yang murah. Banyak risikonya, kerana syarikat tidak akan bertanggungjawab ke atas produk yang dibeli dari platform e-Dagang. Beli produk Shaklee hanya dari pengedar yang sah sahaja tau.
 

Untuk warga Johor yang menetap di sekitar Pasir Gudang, boleh hubungi pengedar Shaklee Noor Ain Osman.

Akhir kata, terima kasih kerana memilih saya Cik Faz sebagai consultant kesihatan anda. Promosi Vivix sedang berlangsung, jom grab peluang ni sekarang 👇

Harga Ahli, Promosi June-July 2023


💖💖💖
Sebarang pertanyaan berkenaan produk atau 
bisnes Shaklee, boleh terus hubungi saya di sini.

PENAFIAN:
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di dalam Blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#NextLevelBlogging
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments:

Post a Comment